Dažniausiai užduodami klausimai

Gearro paskyra ir bendri klausimai

Norėdami susikurti paskyrą, spustelėkite mygtuką „Registruotis“ viršutiniame meniu. Užsiregistruokite naudodami savo el. pašto adresą arba prisijunkite per „Google“ paskyrą ir sekite nurodymus.

Jei pamiršote slaptažodį, pasirinkite „Pamiršote slaptažodį“ prisijungimo lange. Jūsų el. paštu bus išsiųsta slaptažodžio atkūrimo nuoroda. Jei kiltų problemų, susisiekite su mumis.

Jei svarstote apie paskyros ištrynimą, mums būtų vertinga jūsų nuomonė. Norėdami ištrinti savo paskyrą pagal BDAR nuostatas, rašykite mums el. paštu [email protected].

Taip, jei naudojatės mūsų platforma. Siekiame užtikrinti saugią prekybos aplinką ir rekomenduojame vykdyti sandorius per mūsų sistemą, kad sumažintumėte riziką.

Jei pastebėjote įtartiną skelbimą ar naudotoją, praneškite mūsų palaikymo komandai. Išnagrinėsime jūsų pranešimą ir imsimės atitinkamų veiksmų.

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu [email protected]. Išsamiai aprašykite savo situaciją, ir mes kuo greičiau jums padėsime.

Pardavimas Gearro platformoje

Pardavimas yra paprastas: susikurkite paskyrą, spustelėkite „Parduoti“, užpildykite prekės informaciją, įkelkite nuotraukas – ir jūsų skelbimas taps aktyvus. Pirkėjai gali su jumis susisiekti tiesiogiai arba įsigyti prekę per platformą.

Taip, galite įkelti ir parduoti neribotą kiekį prekių nemokamai.

Pateikite išsamią ir sąžiningą aprašymą, įkelkite kokybiškas nuotraukas ir nustatykite pagrįstą kainą.

Skelbimai lieka aktyvūs tol, kol prekė yra parduodama arba skelbimas ištrinamas.

Norėdami ištrinti ar redaguoti skelbimą, prisijunkite prie paskyros, eikite į „Mano skelbimai“ ir pasirinkite norimą veiksmą.

Pirkimas Gearro platformoje

Naršykite skelbimus naudodami paieškos ir filtravimo parinktis, spustelėkite skelbimą norėdami sužinoti daugiau informacijos ir įsigykite prekę paspausdami „Pirkti dabar“. Jei turite klausimų, galite susisiekti su pardavėju.

Pabandykite pirmiausia išspręsti problemą tiesiogiai su kita sandorio puse; jei nepavyksta, susisiekite su Gearro klientų aptarnavimu ir pateikite sandorio informaciją.

Grąžinimas ir kompensacija įmanomi per 48 valandas po pirkimo, jei iškilo problema. Kiekvieną situaciją išnagrinės mūsų klientų aptarnavimo komanda.

Pristatymas

Po pirkimo pardavėjas gauna išankstinį apmokėtą DPD siuntimo lipduką ir suderina prekių paėmimą. Pirkėjas gauna siuntos sekimo informaciją.

Supakuokite dviratį į dviračių dėžę ar tinkamą pakuotę, nuimkite pedalus ir priekinį ratą, naudokite apsaugas transportavimo metu.

Taip, įsigiję siuntimo lipduką galite pasirinkti patogų laiką DPD kurjerio atvykimui.

Pardavėjams papildomi mokesčiai už DPD pristatymą nėra taikomi. Pirkėjai mato siuntimo kainą atsiskaitymo metu.

Susisiekite su mumis

Rašykite mums el. paštu [email protected]. Atsakysime per 24 valandas.